piątek, 29 sierpnia 2014

Rozdział 1

Gdy się urodziłam moja mama miała zaledwie 20 lat, mój tata tyle samo. Nigdy nie narzekałam, na swoje dzieciństwo. Tata miał dużo kobiet w swoim życiu, lecz kochał tylko Ave moją mamę. Siedział dwa razy w więzieniu, za nielegalne wyścigi. Poznał tam Marcusa, który siedział za to samo. Marcus ma syna Finn'a, który jest w moim wieku. Szybko się za przyjaźniliśmy. Kiedy skończyłam piętnaście lat mój tata Pete, uczył mnie jeździć szybkimi samochodami. Lamborghini, Mustangami i innymi takimi. W dniu moich siedemnastych urodzin, był wyścig o Mustanga za dwa kawałki. Pojechałam z tatą dwoma autami i miałam zostać w lesie żeby mnie policja nie złapała, lub nic mi nie groziło. Tata był na prowadzeniu, lecz Dino go wyprzedzał, chciał go wyeliminować lecz mu się nie udało . Tata wjechał na pagórek i stracił panowanie nad samochodem i jego auto obróciło się kilka razy w powietrzu , a  później dachowało. Wyjechałam z ukrycia jak szybko się dało i podjechałam do miejsca wypadku. Zostawiłam auto na chodzi i wybiegłam do ojca. Wyciągnęłam go z pojazdu i odciągam na bezpieczne miejsce. Ledwo żył.
- Tato, popatrz na mnie.
Otwiera i patrzy na mnie swoimi zielonymi oczami.
- Megan, obiecaj że powiesz mamie i nie załamiecie się, zabij Dina.
- Zabić, albo  wsadzić za kratki na dożywocie?- pytam
- Obojętnie.
Jego klatka piersiowa się nie rusza. Przyjeżdża policja i idą w naszą stronę. Zabierają mnie pod radiowóz. Tam czeka już pogotowie. Idą z noszami po tatę, mi opatrzają ranę i jako jedyny świadek zdarzenia, który nie brał udziału w nim tylko się przyglądał  muszę odpowiadać na pytania.
- Jak się nazywasz?
- Megan Leach Hall.
- Wiek, miejsce zamieszkania?
- 17, New York
- Wiemy co się wydarzyło, ale powiedz kto to był?
- Dla mnie ojciec- wybucham płaczem.
- Ostatnie pytanie, mógłby ktoś po ciebie przyjechać?
- Tak, już dzwonię.
Dzwonię do Finn'a na pewno przyjedzie.
- Halo? Meg co się stało?
- Finn przyjedziesz po mnie, proszę? - pytam
- Jasne, gdzie?
- Tam, gdzie twój miał się ścigać?
- Jasne już jedziemy- odpowiada i się rozłącza.
Policja czeka tak długo, aż ktoś po mnie przyjedzie. W między czasie biorą jakiegoś chłopaka na oko z 25 lat, który także się ścigał i jest podobno winny, ale ja znam prawdę.
- Jestem nie winny, proszę uwierzcie - krzyczy
W końcu zauważam niebieskie auto marki Jaguar. Wychodzi z niego Finn. Przez chwilę się na mnie patrzy, a później mnie przytula.
- Meg, co się stało? - pyta Finn.
- Mój ojciec,on ... on ... umarł- mówię i znów wybucham płaczem.
- Ciii. Już dobrze, jestem tu z tobą. Odwiozę cie - mówi i bierze mnie pod rękę. Jego tata go podwiózł więc możemy jechać, moim. Siadam na miejscu pasażera i ruszamy. Nie odzywamy się do  siebie. Wysadza mnie pod domem i idzie mnie odprowadzić. Przytulam się do niego, a on mnie jeszcze chwilkę pociesza.
- Widzimy się za dwa lata- szepczę mu do ucha.
Na pożegnanie całuję go w usta. Są ciepłe i miękkie. W końcu odrywam się od niego
- Auto możesz zatrzymać.
Wchodzę do domu. Opowiadam mamie o całym zdarzeniu, potem razem płaczemy i się pocieszamy.
Po godzinie idę spać. Długo nie mogę zasnąć.

***
Tak jak mówiłam jest pierwszy rozdział, liczę na komentarze i obserwację <3
Misia

9 komentarzy:

  1. Jejku, nie przepadam za opowiadaniami, ale... To mnie zaciekawiło:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. <3
    Boże, Bogowie, Aniołowie i wszyscy ci na górze AAAA kocham to!!!
    Jej....
    A teraz przejdźmy do krytyki, a później dalsza część chwalenia.
    Hmmm ja na twoim miejscu dodałabym więcej opisów sytuacji i wgl. Mogłabyś opisywać co wyrażały twarze co czuła od środka. Jak miękkie były usta Finn'a kiedy się całowali lub tym podobne.

    Jednak życie ma sen... wreszcie powstał taki blog! Sama kiedyś prowadziłam bloga o tej tematyce ale go w końcu usunęłam :/

    Więc jeszcze parę porad.
    1. możesz czasami zmieniać narrację tzn. Raz Meg raz Finn itp.
    2. Dodaj zakładkę bohaterowie!
    3. Dodaj zakładkę ze zwiastunem xd.
    4. To chyba na tyle z mojej strony.
    Pozdrawiam i życzę weny!!!!
    Luss

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej! Mega ! :o ♥ Masz talent do pisania opowiadań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* myślę że będziesz dalej czytać

      Usuń
  4. zostałaś nominowana do LBA ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    zapraszam : http://weronika-kielpinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo świetny pierwszy roz. :o
    Obserwujemy? Zacznij chętnie się odwdzięczę ♥
    www.kasiaandblue.blogspot.co.uk ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, bardzo fajna notka! Liczę na więcej takich!
    Jeśli chcesz zobaczyć, jak zrobić fajne i efektowne ombre, to zapraszam na post :3
    http://sterka.blogspot.com/2014/08/diy-ideas-ombre-thats-so-easy.html

    OdpowiedzUsuń